FAQ - często zadawane pytania

1 - Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym Fallwest ?

Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane.


2 - Jak mogę się zarejestrować?

Aby się zarejestrować musisz kliknąć w napis „Stwórz konto’ i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „Zapisz informacje" twoje konto zostanie aktywowane. W ten sposób możesz dokonywać zakupów jako Stały Klient w sklepie internetowym fallwest.


3 - Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis „Nie pamiętasz hasła” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.


4 - Jak składać zamówienie telefoniczne?

Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i numery indeksów interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wysyłamy na podany przez Ciebie numer telefonu lub adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.


5 - Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.


6 - Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.


7 - Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.


8 - Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.


9 - Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?

Sklep Fallwest zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Obsługą Klienta.


10 - Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta.


11 - Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.


12 - Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?

Tak, wystarczy kliknąć Subskrybuj w zakładce NEWSLETTER (Na dole strony) aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach. W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji w tym celu skontaktuj się z Obsługą Klienta.


13 - Jak chronione są moje dane?

Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę Fallwest wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep fallwest.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych w panelu klienta: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.