- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Wysyłka 0,00 zł
- Razem 0,00 zł
1 - Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym Fallwest ?
Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane.
2 - Jak mogę się zarejestrować?
Aby się zarejestrować musisz kliknąć w napis „Stwórz konto’ i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „Zapisz informacje" twoje konto zostanie aktywowane. W ten sposób możesz dokonywać zakupów jako Stały Klient w sklepie internetowym fallwest.
3 - Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis „Nie pamiętasz hasła” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.
4 - Jak składać zamówienie telefoniczne?
Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i numery indeksów interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wysyłamy na podany przez Ciebie numer telefonu lub adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.
5 - Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?
Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.
6 - Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?
Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
7 - Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.
8 - Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
9 - Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?
Sklep Fallwest zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
10 - Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?
Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
11 - Czy mogę wymienić otrzymany towar?
Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
12 - Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?
Tak, wystarczy kliknąć Subskrybuj w zakładce NEWSLETTER (Na dole strony) aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach. W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji w tym celu skontaktuj się z Obsługą Klienta.
13 - Jak chronione są moje dane?
Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę Fallwest wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep fallwest.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych w panelu klienta: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.